TREND 2014 - Pikowane trampki!

By | 15:17 5 comments



Trampki to buty znane każdemu, są charakterystyczne i bardzo popularne. Pasują zarówno do stylizacji codziennych jak i przy odpowiednim doborze ubrań oraz dodatków, także na wieczorne wyjścia. U nas w sklepie znajdzieie wiele modeli, które z powodzeniem ożywią każdy zestaw. Naszym hitem, a zarazem must have tego sezonu są trampeczki pikowane dostępne w trzech kolorach - czarnym, granatowym oraz białym. Kobiety, blogerki i gwiazdy na całym świecie pokochały ten model i w bardzo różnorodny sposób dodają go do swoich stylizacji, tworząc zestawy m.in z boyfriendami, sukienką, podartymi rurkami, spódniczką i luźnym t-shirtem - propozycji jest naprawde wiele - odrobina kreatywności i można wyglądać naprawdę super! Jeśli Wam też podoba się nasz model schodzący jak świeże bułeczki to zachęcamy do zakupów, gwarantujemy, że na pewno nie pożałujecie wyboru, a trampki będa Wam towarzyszyły przez całą wiosnę i lato! Miłego dnia Kochani !








Miłego dnia !
Estera - Papilion.pl

5 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Uwielbiam trampki,szczególnie tę mi się bardzo podobają,bo mają wysoką podeszwe.Można powiedzieć koturnę:)
    Jest ich tak dużo i przeróżnych kolorów,można dobrać do każdej stylizacji kto jak lubi.Ja szczególnie lubie ich załorzyć do spodenek latem,pięknie się prezentują :)
    Wygodne przede wszystkim idealnie na spacerek z moim urwisem :)
    Pozdrawiam
    I miłego dnia:)
    czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jestem ciekawa co bedzie w nowym poscie a dzisiaj to trampki :) Super!
    Ja bardzo ale to bardzo lubie trampki :P chyba je raczej kocham :D ♥
    Te na platformie sa rewelacyjne :) Zawsze kupuje te same trampy bo sie mi tak podobają :D :)
    Super post
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że już niewiele zostało mi do 30.stki i chyba powinnam chadzać w czółenkach, to trampki nadal wiernie mi towarzyszą. Styl dziewczyny z sąsiedztwa zawsze był mi bliski i jakoś nie umiem albo i nie chcę się go wyzbyć. Teraz często zakładam trampki do zabawy na świeżym powietrzu z moimi dzieciakami albo na spacery. Wygodne i modne.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie każdy musi je mieć, mnie najbardziej podobaja się te klasyczne, czarne :)) są swietne na spacer z naszymi urwisami i co najwazniejsze nie bola po nich nózki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pikowane trampki sa fajne, jak i te normalne, zwykłe :D .. ale mi się nie widza te z podwyższoną podeszwą :)

    OdpowiedzUsuń