ASYMETRYCZNE BIAŁE CZÓŁENKA PAPILION W ZESTAWACH ESTELLEFASHION

By | 11:52 10 comments
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody! Biel i czerń to kolory ponadczasowe, którymi można bawić się na różne sposoby - w codziennej, sportowej wersji lub eleganckiej na bardziej zobowiązujące okazje. Biel to zdecydowanie kolor wiosny i lata. Dodaje świeżości i podkreśla wakacyjną opaleniznę!

Estelle Fashion zdecydowanie pokochała nasze asymetryczne czółenka w białym kolorze! Łączy je z romantycznymi kolorami, stylem codziennym na upalne dni, ale też ze sportem w połączeniu z jeansami. 

DOSTĘPNE TUTAJ // BIAŁE ASYMETRYCZNE SZPILKI








A Wy, co myślicie o białych szpilkach? :)

10 komentarzy: Leave Your Comments

  1. uwielbiam białe czółenka! Cudowne są i świetnie wyglądają w kazdej stylizacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fason obuwia jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie bardzo buciki i te mietowe spodenki super zestawy ;) zapraszam do mnie na nowy post http://wirginiathings.blogspot.com/2014/06/black-jumpsuit.html?m=1 zostaw slad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa na prawdę bardzo ładne :) jak dla mnie klasyka, tak samo jak i czarne :D świetnie wyglądają na nodze i świetnie prezentują się w różnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje piękne, ale w 2 wygladasz prześlicznie, świetne są te spodenki:) lubię Twoje wyczucie stylu:) zapraszam w wolnej chwili do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 4 pary białych czółenek i często i gęsto je noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w pierwszej stylizacji ! Masz przepiękne włosy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty wylądowały u mnie na wish list! zapraszam na creamones.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń