STYL GWIAZD - Wygoda, piękno i buty!

By | 14:32 6 comments

Niektórzy uważają, iż buty które można kojarzyć z wygodą i pięknem  nie istnieją. Gwiazdą, która skutecznie przełamuje ten stereotyp jest między innymi Rihanna. Jednym z jej ulubionych modeli butów są karmelowe timberlandy. Jeżeli śledzicie stylizacje gwiazd, to na pewno wiele razy mogliście zobaczyć Rihannę w tych prześlicznych bucikach. Pasują one zarówno do obcisłych rurek, jak i luźnych spodni typy boyfriend. Ładnie komponują się także ze spodniami dresowymi, a przy odpowiednim doborze dodatków nawet z sukienką lub spódniczką. Wychodząc naprzeciw upodobaniom- u nas w sklepie także pojawiły się piękne, a zarazem wygodne "timberlandy". Hit sezonu możecie zamówić - TUTAJ.
Dla fanek szpilek także coś mamy - TUTAJ :)




Miłego dnia !

Estera - Papilion.pl

6 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Witam :)
    Nie to,że ich nie lubię,ale nie jest to mój styl,niestety
    Ale jak patrzę na Rihhane jak w nich śmiga,to bardzo mi się podoba
    Nie raz tak bywa,że czegoś nie lubimy,ale bardziej lubimy to u kogos podziwiać.
    Uwielbiam wygodę ,i mam nadzieje,że kiedyś się do nich przekonam ,ale nie na szpilce:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Te buty są cudne! Uwielbiam takie.:) Są zarazem piękne,modne i wygodne :D (o rymuje się)
    Bardzo mi się podobają,uważam je za hit sezonu :P
    Niestety nie posiadam takich ;(( ale wkrotce będę =) Na pewno je skomponuje z rurkami i spróbuje z spodniczka :) Może mi się uda :>)
    Udany post (jak chyba zawsze piszę) :D
    Pozdrawiam,buziaki (k)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać,że te szpilki to nie moj gust czyli raczej wole te co nosi Rihanna :)
    Super jej w nich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są na szpilce, płaskie podobają mi się ale na kimś, np na Rihannie :) ona to umie je super nosić, pozazdrościć tylko. Szpileczki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie umiem chodzić z gracją na tka wysokich obcasach, ale uczę się cały czas! ;) Za to słabość do butów typu trapery mam ogromną i dlatego chętnie włożyłabym buciki, które ma Rihanna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ..i niskie i wysokie są świetne :D
    zamierzamy sobie z siostrą je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń