DZIEŃ KOBIET - Pomysł na prezent!

By | 13:15 5 comments

Witajcie Kochane ! Dzisiaj jest nasz dzień i z uwagi na to przygotowałyśmy specjalnie dla Was post na temat prezentów. Wielu mężczyzn twierdzi, że kobieta jest istotą zmienną, a do tego wymagającą i zwykły przysłowiowy goździk jej nie zadowoli? A co Wy uwazacie na ten temat? Liczy się nie wiadomo jak wyszukany prezent? Czy może prezent prosto z serca?
Naszym zdaniem miło jest dostawać prezenty, ale najważniejsze jest to aby taki prezent wypływał prosto z serca. Co za tym idzie nie musi być wyszukany, ani drogi. Czasami wystarczy zwykły kwiatuszek i miłe słowo. Można także pobudzić swoją inwencję twórcza i zrobić dla ukochanej kobiety coś kreatywnego, chociażby album ze wspólnymi zdjęciami, albo zdjęcie we własnoręcznie przygotowanej ramce. Prezent od serca daje dużo więcej radości niż jakikolwiek inny. No i kwesti njważniejsza - każdego dnia powinniśmy być dla siebie dobrzy i dawać coś drugiej osobie prosto z serca bo dobre słowo nie powinno być używane tylko w zaplanowane święto ale zawsze jest dobra okaja do dawania drugim czegoś prosto z serca. Przynajmniej my mamy takie zdanie. Zgadzacie się z Nami? Skoro pozostajemy w temacie prezentów to pochwalcie się jak postarali się dziś Wasi mężczyźni ;)

Miłego dnia.

5 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Witajcie:)Dzień kobiet to piękny dzień,i uwarzam,żę prezent nie muśi być drogi i nie muszą to byc diamenty:)Tylko tak jak piszecie od serca:)Ja uwielbiam kwiaty,nawet polny kwiatek zesrwany przy drodzę sprawi mi wielką przyjemnośc :)Mój mąż się bardzo stara,fakt nie zawsze mi dogodzi jak to kobiecie:)ale 3 bukiety kwitów w tym tygodniu,to dla poprostu cudny prezent :)wczoraj i dziś szykuje obiadek,wiec się stara jak może.Nie na codzień jest taki hojny,ale doceniam to co dla mnie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dostałam ulubionego batonika, ale z serca i też mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) Wiedziałam że bedzię ciekawie!! :) zresztą jak zawsze ;)
    Uwarzam ,że prezenty nie muszą byc drogie,jak wy :)
    A poza tym dzisiaj nesze święto więc pocieszy jakiś tam skromny podarunek albo chociaż pamięć o nas ♥
    I uwarzam ten dzień za udany :P dostałam prince polo o mojego szwagra :)
    przynajmniej tak i zrobił mi nim wielką radośc! :) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń