TREND 2014 - Asymetryczne szpilki!

By | 09:55 6 comments

Asymetryczne szpilki to model, który pokochały kobiety na całym świecie. Nie trzeba ich już reklamować, nie trzeba się na ich temat rozpisywać - szpilki są po prostu kwintesencją kobiecości docenioną przez kobiety na całym świecie. Czarne klasyczne, białe eleganckie i hitowe pastelowe! W sklepach można znaleźć niemalże każdy kolor odzwierciedlający naszą duszę i osobowość. W naszym sklepie także znajdziecie asymetryczne perełki w klasycznym czarnym oraz białym kolorze. Tego typu szpilki idealnie sprawdzają się w stylizacjach wieczorowych do sukienki, ale też doskonale uzupełniają zestawy codzienne ze zwiewną rozkloszowaną spódniczką i dobraną do niej bluzeczką oraz nietuzinkową biżuterią. Pasują także do spodni a'la boyfriend lub obcisłych rurek. Mało który model ma tak szerokie możliwości kreowania z nim stylizacji. Czy Wy też macie już wymarzone szpileczki?Jeśli nie to zapraszamy na zakupy i mamy nadzieje, że znajdziecie u nas coś odpowiedniego dla siebie ! :)




Szpilki czarne - TUTAJ


Szpilki białe - TUTAJ


Miłego dnia !

Estera - Papilion.pl

6 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Mam czarne,czekam na białe :>)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, asymetryczna idealnie ty pasuje.Białe również mogą być do śluby.czarne do spodni i do sukienki pięknie. Nich dodać nic ująć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowe i zdecydowanie HOT!!! idealne moim zdaniem do jeansów, eleganckie i szykowne!!! Chcę czarne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) fajnie napisany post
    Sa takie proste,ładne i zarazem kobiece :)
    Podobaja mi sie,chociaz ja bardziej jeszcze przepadam za trampkami a nie szpilkami :P
    Ale wierze ze kiedys ubiore je do spodni (rurek) czy do sukienki na jakas wystrzałowa impreze :D
    Sa naprawde śliczne nie mam juz co dodac..HOT! :)
    Pozdrawiam,xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Są boskie! Mają idealną wysokość obcasa jak dla mnie, a noga wygląda w nich bardzo sexy! Chciałabym mieć w szafie zarówno beżowe jak i czarne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi sie te buty :D
    ..widzałam troszeczke niższe i chyba sobie je zamówie :D

    OdpowiedzUsuń